Monday, June 15, 2015

Kreeka

14.juuni kümnes päev

Ma ükspäev rääkisin Allarile, et ma leidsin talle ameti laevale (sest alguses me pidime ju koos tulema), aga nüüd ma üleeile õhtul vaatasin, et Kivanc jooksis küll pooleks ennast ja nii palju tööd Allarile küll teha ei meeldi. Haha! Ametinimetus muidu on butler, ma ei teagi, kes ta täpselt on, aga ta teenindab tubasid ja viib neile süüa ja värki. Samas mulle tundub, et nad suures osas töötavad ainult õhtuti, sest hommikul ma neid väga ei näe. Võib-olla inimesed lihtsalt hommikust eriti toas ei söö või vastupidi töötavad butlerid hoopis enne meid. Ei tea. Aga tundub lahe amet. Mina ise seda teha ei suudaks, sest ma sööks kõik ära, mida nad serveerivad, lihtsalt no niiiii head näevad välja.

Meie õhtune töö läks libedalt. Enne tööd Skypesin ema ja isaga, päevitasin ja häälestasin ennast positiivsele lainele, sest muidu tööd teha ei saa. Läks hästi,  ma vihastasin ainult umbes neli korda ennast seaks, sest see plika lihtsalt ei kuula mind. Kui reisija ütleb, et ta tahab vannituppa dušikabiini ette rätikut, siis mind ei huvita, et tal on juba seal 65 rätikut, MA PANEN IKKA JUURDE, sest see on fucking selle kliendi soov, kes antud kruiisil KÕIGE rohkem maksab. Aga ei, üks nähvitseb vastu, et rätikuid on vannitoas piisavalt. Tead piff, Sina oled selles toas kolmandat päeva, mina juba kümnendat, seega mina teen mis mina tahan selles ühes toas. Samuti küsisid nad juurde susse ja jälle hakkas "igas toas on ettenähtud kaks paari susse." Vabandust, kas Sina tahad talle ütlema minna, et ta mingi 100 tonni maksnud, aga vot susse ei saa? No ajuvabadus ju. Lõpuks panime ühele naisele kingi, et ta juba ma ei tea mitmesajandat korda kruiisil ja teine tuli õnnetult, et miks tema ei saanud. Lolly konkreetselt ütles talle, et sellepärast, et teine on mitmendat korda. Ja see naine muutus veel kurvemaks, et nad on alati koos käinud. Ma olin ka täiega kurb ja siis mida teeb Lolly? "Hihi ma siis ütlen kontorisse edasi." TÄIESTI LÕPP!!!! Ma tuletan Sulle meelde, kui palju see inimene maksis, et siia tulla, ta on siin umbes viiekümnendat korda ja see on kõik, mis Su suust tuleb? Ma ütlesin rõõmsalt, et tema kingitus on alles tegemisel, et parimad asjad tulevad ju ikka lõpus ja nii sain naise naeratama ka. Kuradi Lolly noh... Penthouse toateenindaja.. tõepoolest. Ja no, neid asju oli täna veel. Näiteks pean mina vannitoas seal need asjad läikima lööma, oma uhke roosa pudeli ja sinise käsnaga. Poleerin seal siis rahulikult, järsku tuleb plika, võtab mu kastikese ära ja paneb minema. Ma jäin vaatama, et mmm kus läks siis nüüd? Tema pani hooga koridori teise otsa minema. Minul pool tööd alles tegemata. Tõin tagasi kasti, väga demonstratiivselt, ta vaatas mind nagu mina oleks lollakas. Ja lõpus oli ka olukord, et ma ütlesin, et davai, meil veel viimane tuba teha, ütles, et mkm, ma tegin selle juba ära, kui Sina... midaiganes. Ta english on siuke, et ma pool aega ei saa aru. Ühesõnaga, ta siis tegi selle toa ära vahemikus 20-21, sest enne seda me käisime seal sees ja inimesed olid sees ja selles ajavahemikus ei olnud ma kordagi kuskil ära ja toa koristamiseks läheb u 20 minutit ja tema tegi ära??? Millal, ma küsin, millal? Whatever. Inspektsioon käis ka täna, mul oli paar asja valesti, sest nad kontrollisid seda tuba, mida see piff mul teha ei lasknud, ronis ise vahele, et kõike teha. Ma lõpuks ütlesin talle, et hoia palun eemale, ma ei saa tööd teha, kui Sa siin siiberdad, ta ei kuulanud, siiberdas edasi, ma marssisin minema ja nii see inspektsioon sinna tuppa muidugi läkski. Naljakas oli see, et tema osa, milles ta "maailma parim on," sai sama hinde, mis minu osa. Ja minu osa ei olnud isegi hästi tehtud, sest ma jalutasin minema. Snehaga olid meil alati inspektsioonid megaheade hinnetega. Oeh, kuidas ma Snehat igatsen.

Lõpetasime üheksa ajal, käisin pesus, panin ilusad riided selga ja käisime korraks söömas. Nägin Danieli, kes anus, et ma ta ära ootaks töölt, aga ma 20min hiljem juba tudusin. Haha.

15.juuni, päev nr 11, Mykonos.

Täna hommikul oli mul telefon öösel oma kella tsooni muutnud ja see oli 4, 7 asemel. Seega ma ärkasin alles 7.30, tegin paberid ruttu valmis, mida vaja oli ja läksin tööle. Süüa ei jõudnudki. Tööl oli lauskaos, mu töökaaslane näitas oma parimaid palasid ja mul oli nii siiber, et ühes toas, kui ma rõdul olin, vaatasin küll, et nii ilus sinine meri, lähen ujun. Ma olen juba nii piirini viidud, et ma enam ei taha teda alla lükata, vaid ise allahüpata.

Käisime ka Chief Engineeri tuba koristamas, ohpläää mis elu sellel on. Elab 11ndal tekil, kajut on 2-toaline, suur voodi, oma ratas, hunnik tehnikat, suur rõdu. Ohjaaa... ja palka saab ka raudselt mingi kümme tonni (kui mitte veel rohkem). Tahaks ka nii kõva vend olla. Aga vot ma ei ole ja ma tegelen ühe hullu tüdrukuga. Päevast päeva. Kruiis kestab veel 5 päeva. Oi ma ei tea, kuidas ma selle ära talun.

Eile, kui mina vannitubasid tegin ja tema elutubasid, siis ma aitasin teda ühes toas voodiga, aga mõtlesin teises toas, et ma ei taha nii palju aega kulutada tema aitamiseks, sest see lõppes iga kord sellega, et ta tuli mind pärast segama. Seega ma rohkem ei aidanud. Täna oli tema vannitoas ja mina elutubades ja ta tegi täpselt samamoodi!!!! Hahahahaha. Aitas mind ühes toas ja läks siis minema edaspidi. Väga naljakas, ma niimoodi naersin omaette, et või nii tahab tema seda mängu mängida.  Igal juhul ma kell pool üks ütlesin sellele plikale, et mina lähen sööma ja ta ei öelnud piuksugi vastu. Ta kardab, et ma lähen kaebama. Hihi! Ja kell 2 tõmbasin ka udu, läksin treeningule. Pärast veetsin poolteist tundi pesuruumis, mis keeras mu heledad teksad pekki ja oli mõttetu värk. Edaspidi ma kasutan tasulist laundryt ausõna.

Laev on Mykonosel, mis ilmselt on üks ilusaim koht maailmas, aga me tuleme siia tagasi lausa kaks korda ja siis ma lähen ka maale. Täna lihtsalt ei jõudnud kahjuks.

Õhtune töö oli lebo, kuigi no ei saa koostööd inimesega, kes igal võimalusel kommenteerib midagi. Näiteks oli meil kaklus patjadega. Sneha õpetas mulle ühtemoodi, Lolly teeb teistmoodi ja see ongi okei, inimesed teevad erinevalt asju. Kui ma aga talle ütlesin seda, nähvas ta mulle, et ma võin oma stiili teha, kui see oleks ilus, aga see, mis ma praegu teen, ei ole. Ahnii... nunnu oled. Mainisin talle, et see rohkem Sneha, mitte minu stiil, siis jäi vait. Lõpetasime töö kümne ajal alles, sättisin valmis ja sööma. Sööklas küsisid mitu inimest, kas ma ikka tulen peole, et ilma minuta pole see. Nii nunnu! Pidu oli viiendal tekil, õues, need peod meeldivad mulle. Skoorisin endale laevapoest ka Crystal Crewi termose, nüüd saan rahus juua, ei pea topse otsima kogu aeg.

Pidu oli vägev, alguses jälle sitt muusika, aga läks paremaks ja kuigi ma juba keskööst saadik ära tahtsin minna, olime lõpuks ikka poole kaheni. Kahtlustan, et Daniel palus Jenniferil mind kinni hoida, sest ta tuli mingi 1.15 töölt. No igal juhul oli jälle vägev pidu. Kaua ma siukse graafikuga elada suudan, ma ei tea. Üks Poola tüdruk ütles mulle, et 2-3 kuud, siis viskab üle. Eks näis.

Minu nimega on siin lõbus olnud. Enamik läheb ikka Göörli peale, aga on ka neid, kelle jaoks Gerli on ääretult normaalne nimi. Kivanc küsiski ükspäev, et kuidas mu nimi Göörli on, et kes paneb Göörli oma lapsele nimeks. Vaatas siis mu silti ja ütles, et mis Göörli, Gerli oled ju. Haha. Ma ei tea, miks kõik tahavad nimesid moonutada.

No comments:

Post a Comment