Thursday, August 20, 2015

Hispaania ja Portugal

17.august, 74.päev, Bilbao.

Õhtul rääkisime lockeris Liza ja oma daycleaneriga juttu, tööst ja nii. Ja tuli välja, et daycleanerid olid enne päris stewardessid, nagu meie, aga siis nad pandi sitemale ametile, sest nad on Filipiinidelt pärit. Ja kujutate ette, et nad töötavad rohkem kui meie ja nende palk on 720$? 1000$ väiksem kui meie palk. Kui ma juba täiesti ahastuses olin ja küsisin Alyssalt, et miks ta siis töötab, miks ta ära ei lähe, ütles ta kurvalt, et Filipiinide mõistes on see megasuur palk ja tal on seda raha vaja. Kui ebaõiglane on elu. See, et nad üldse väiksema palgaga tööle sunniti ainult oma päritolu tõttu ja see, et nad orjatööd nii väikse palga eest teevad ja ise sellega rahul on. Ulme.

18.august, 75.päev, La Coruña.

Lõpetasin oma töö megavara ja olin kell 1 juba õues. Lõpuks oli jälle soe, sai lühikeste pükste ja pluusiga olla. Laev oli La Coruñas, mis on armas mereäärne linn Hispaanias. Tõesti on armas linn, väikeste majade ja tänavate ning lõputute restoranidega.  Kohtusin linna peal Valentinaga, kes on Jenniferi toakaaslane ja käisime natuke ringi kuniks istusime ühte baari maha ja nautisime tasuta wifit mitu tundi. Valentina lobises oma kodustega ja see Makedoonia keel kergelt tappis mind lõpuks. Otsisime alguses pizza restorani, aga pakuti ainult seafoodi. Eem.. meretoitu? Kalatoitu? No igal juhul neid mereelukaid, kalasid ja kaheksajalgasid ja muid molluskeid, mis mul südame pahaks ajavad. Enne laeva minekut käisime Burger kingis, ostsime paar burksi ja friikaid ja juustupalle ja läksime laeva tagasi ning sõime koos Jennyga. Hiljem pisike tudu ja tööle tagasi.

Pärast tööd tegime kajutis koduspaad, näomaske ja jalamaske ja kreemitasime ja möllasime. Nii mõnus. Kuna söökla oli 22.30ni kinni, ootasime nii kaua, käisime söömas ja edasi Ana läks peole ja mina jäin kajutisse, kuna enesetunne polnud endiselt kiita.

19.august, 76.päev, Oporto/Leixoes.

Hommikul alustasin rõõmsalt oma tubadega, sest ma teadsin, et osa neist on minu viimast korda ja homsest uuest kruiisist muutub korraldus. Ühel hetkel mu supervisor helistas ja ütles, et mul on 3 tuba teises koridoris vaja teha, et Liza on üleval. Ma olin lihtsalt jumala rahulik, sest täiesti okei on mulle 16 tuba anda hommikuks, linade vahetuspäevaks. Thannkksss kullake, love you. Aga mul oli suht savi, sest ma teadsin, et lõpetan ikka väga vara, sest kui mina tahan vara lõpetada, siis ma ka lõpetan. Kuna eilsest õues käimisest olin külma juurde saanud ja nohu oli mega, mistõttu ka pea valutas, ei läinud ma välja, vaid võtsin ühe puhkusepäeva. Õnneks õhtuks oligi parem olla. Chief engineeri toas ma muidugi vihastasin ennast seaks, sest see oli uskumatu, mis läbu seal oli!!! Pudelid, topsid, klaasid, suitsukonid, söögid, taldrikud. Miiidaaa Sa korraldad? Ma koristasin seda läga tund aega. Õnneks butlerid olid sitaks sõbralikud ja toetasid mind ja andsid mulle käru, et ma ei peaks tassima asju ja lõpuks andsid sõõrikut ka mulle.

Õhtul oli selle võrra lihtsam, vice captain pakkis asju ja ei lasknud mind üldse sisse, allkorrusel kolisid uued juba sisse, kes hakkasid nõudmisi esitama, aga mul oli suht savi. Tegin oma neli tuba ära ja tsillisin niisama. Homsest on mul ainult oma koridor ja hotel directori tuba üleval. Kokku 14 tuba. Ja taiiipohh nad mulle midagi juurde kavatsevad anda. Basim, üks ambassador hostidest, kes eelmine kruiis minuga oli, kolib ka alla tagasi ja kaks teist, kes olid, Rick ja Clio, käisid täna minuga hüvasti jätmas ja tänasid kõige eest, mis ma tegin, Clio isegi ütles, et ta ei osanud mind õigel ajal hinnata, aga nüüd ta teab, et ma parim, sest see tüdruk üleval oli täiskaos olnud. Armas kuulda. Brian oli kirjutanud kirja, et ta tahab vett ja alla veel lause "home sweet home in 4 weeks," sest me lahkume samal päeval ja loeme mõlemad päevi, millal koju saaks. Vägev!  Lõpetasin üheksast, sõin kõhu täis ja kajutisse ära, sest homme embarkation päev, jee.

20.august, 77.päev, Lissabon.

Alustasime 7.30, ma pidin ühes toas washdowni tegema kiirelt ja siis 11ndale tekile appi minema. Seal aitasin 2 tundi Elenat, kes on Puii parim sõbranna ja alguses ta üldse ei meeldinud mulle, aga täna ma pidin arvamust temast muutma, ta üliarmas ja muretses mu pärast, sest ma kogu aeg köhisin ja nuuskasin ja köhisin ja nuuskasin. Vahepeal käisin veel ühte washdowni viiendal tekil tegemas ja siis aitasin uuesti 11ndal Rutit ja siis veel Elenat. 12.30 läksin sööma, pärast sööki aitasin Slavkal kiirelt tema sektsiooni ära teha ja 14.30 olime valmis ja saime välja minna. Ainult mina, Vanja ja Slavka, kuna me töötame nö entertainer-crew sektsioonis ja me ei pidanud päeval tööd tegema.

Õues oli megahea ilm! 31 kraadi ja päike lauspähe. Alguses jalutasime, ostsime jäätist ja vett ning sõitsime siis bussiga kesklinna. Seal jalutasime ringi, käisime shoppamas (ja ma ei ostnud mitte midagi, emps pliiiis be proud) ja pildistasime ja nautisime seda linna. Tõesti väga äge koht ja raudselt minu laevakarjääri top5 linnade hulgas. Kunagi ma selle topi ära teen ka. Kuna buss laeva tagasi läks 17.30, mis oli liiga hilja ja 16.30, mis oli liiga vara, otsustasime tagasi minna tuk-tukiga, mis on nagu rattatakso. Või midagi säärast. Käisime pizzat söömas ja otsisime hiljem siis ühe tuki, kus oli mingi noor kutt juht ja kui alguses tundus, et ta hullult sebib meid, siis pärast ta ütles, et ta hoopis gei. Haha.

Jõudsime laeva tagasi nõks pärast viite, koristasin kajutis oma asju veidi, panin soojad asjad nüüd eemale, neid vist enam vaja ei lähe (kodus alles) ja magnetid pakkisin kokku (neid on umbes 20kg ma arvan) ja kommid ja värgid. Kraamisin korralikult. Kella kuuest läksin tööle tagasi, tegin ära hotel directori toa, meil nüüd uus hotel director, Josef. Edasi läksin oma sektsiooni tegema, rõõmsalt läksin esimesse tuppa, vaatasin, et middaaa kuradit? Mega sassis. Panin ukse kinni, võtsin järgmise. Midddaaa???? See ka sassis. No võtsin siis järgmise ja SEE OLI KA SASSIS. Saate aru, nad kolisid nendesse tubadesse kell 14 päeval ja kella kuueks olid kõik pea peale pööratud. Oh jumal jumal. See kruiis saab minu jaoks fantastiline olema, ausõna, kui nad iga päev sellist tsirkust mulle tegema hakkavad. Üks tuba on lahe, seal on üks naine ja ta kirjutas mulle kirja: "Pliis too mulle club soda (ma ikka tükk aega mõtlesin, mis asi see veel on), gaasita vesi, puuviljad, jää ja Absolut viinapudel. Terve pudel. Hahaha mida kuradit? Käisin mööda laevabaare, igalt poolt oli absolut otsas, lõpuks ühest sain, sest neil oli 2 pudelit alles. Mingid absoluti fännid siin laevas. Lõpetasin lõpuks üheksa ajal, lippasin õue, et ilusaid pilte teha sillast ja käisin siis korraks söömas ja kajutisse ära. Mul oli tunne, et see päev ei lõppe mitte kunagi, niiiiii pikk ja raske. Huh..

No comments:

Post a Comment