Sunday, February 1, 2015

Uued tuuled

Uus aasta algas minu jaoks uuenduslikult, sest kuigi ma kõikidele olen jätkuvalt väitnud, et mul pole aimugi, millal minek on, siis tegelikult pean ütlema, et veidi on küll. Mõni aeg tagasi sain firmalt kuupäeva, mis on nii-öelda viimane, millal laeva peale saan (sest jääb ikka väike tõenäosus, et vajatakse varem ja kutsutaksegi varem). Hakkasin juba oma elu selle järgi sättima, tundus, et täitsa sobib, kaks päeva hiljem sain uue kuupäeva. See oli juba varasem kui esialgne. Mõtlesin omaette naerdes, et nohjah, mis seal ikka, tuleb minna, siis tuleb. 

Olin jõudnud nädal aega oma saladust kenasti hoida, kui kirjutati mulle uuesti, et laevafirma tõstis mu nime järjekorras esimeseks (enne olin 5-6) ja ilmselt ei lähe see kuupäev ikka käiku, mis mulle öeldi, aga võimalik, et ikka läheb ka. Lisaks olin ma alguses ainult ühe laeva listis, nüüd pandi mõlema listi, sest ma ise ütlesin, et ma tegelikult tahaks teise peale (nendest põhjustest räägin kunagi hiljem).

Sellepärast ma eriti ei olegi kellelegi rääkinud ega hõisanud, sest tundub, et see kuupäev lõpuks tuleb ikka miski muu, kui see, mis ma praegu tean. 


No comments:

Post a Comment