Wednesday, November 19, 2014

Esialgne kuupäev

Täna on siis see kuupäev, kui ma esialgu oleksin pidanud laeva meeskonnaga liituma. Seda kuupäeva teadsid vähesed, kuna ma teadsin kohe, et sellel päeval ma ei lahku, esiteks, kuna see oli liiga vara, ma ei tahtnud nii vara minna (seega ma natuke susserdasin ise seda hilisemaks) ning teiseks, kuna firmast öeldi ka, et see ikka väga esialgne, lihtsalt viisapaberi peale oli vaja mingi kuupäev panna. Kusjuures, täna oli imelik tunne sees küll päev otsa, mõtlesin, et jeebus, kui ma oleks pidanud praegu minema, appikene, nii õudne tundub. Täna öösel ärkasin korraks nuttes üles, sest ma nägin unes, kuidas ma läksin ja sain paar ideed veel, kuidas ja kellega käituda. Oeh, ei taha mõeldagi, tahaks kohe laeval olla, ilma lahkumata, see pagana lahkumine tundub nii õudne.

Kuu alguses käisin ma oma perearsti juures saamas templit oma vaktsiinide kohta, aga kuna vaktsiinidepaber on lootusetult kadunud, tehakse need mulle ilmselt laeva peal uuesti, võib-olla ei tehta ka. Mul suhteliselt savi, üks vaktsiin siin või seal. 

Üks päev käisin viisat ka tegemas. See oli päris õudne. Saatkonda minnes peab endale aja broneerima, aga kohapeal käib küll elavas järjekorras. Minu broneeritud 10.50 ajal läks sisse neiu, kelle aeg oli 9.30 näiteks. Mina sain sisse 12.15, polnud ju üldse hullu. Kabiinis läks umbes 30 sekundit. Küsis, kelleks laevale lähen, kui kaua au-pair olin, kas mul on vana pass kaasas (see oli minu jaoks üllatus, et kaasa tuleb võtta kõik passid, kus on USA viisa sees olnud, õnneks nägin seda küll kodus, mitte kohapeal) ja küsis, et viis korda olen juba käinud, palju veel tahan. Haha! Ja sellega sisuliselt vestlus lõppes, ütles, et passi saan nädalaga ja aamen. 

Hea tunne on, et kõik on tehtud ja edasi ei sõltu minust enam midagi. Samas see viimane on jälle halb, sest oma elu ei saa absoluutselt planeerida. Ausalt, ma tean, et väga suur hulk inimesi ei usu, et ma ei tea, millal ma lähen, aga ma tegelt ka ei tea. Luban, et kui ma tean, siis ma ütlen, et ma tean, lihtsalt ei ütle, millal. Hihi. 

Tegelikult see huvitab küll, kumma laeva peale minek on. 

No comments:

Post a Comment