Thursday, October 23, 2014

Uued uudised

Kui nüüd veidi saladuseloori kergitada, siis ma sain 20.oktoobril firmalt kirja esialgse kuupäevaga, millal ma peaks laevaga liituma. See kuupäev aga ei ole kindel ega lõplik, see on rohkem siuke huupi laksimine, tegelikult on neil õigus mulle ka reedel öelda, et ou esmaspäeval on minek. Ja jätkuvalt, nagu ma varasemalt mitu korda öelnud olen, ma ei ütle kellelegi seda kuupäeva, sest seekord ma tahan üksi vaikselt ära minna ja mitte enam kurb olla. 

Nii, et nüüd ma veidi vaikselt ikkagi valmistun, sest ütleme nii, et see kuupäev oli tunduvalt varasem, kui ma ise lootsin ja arvasin. 

Igal juhul sain firmalt sponsorkirja kätte, järgmine samm viisat tegema ja siis Meremeeste haiglasse omale kruiisilaeval töötamiseks vajalikku tervisetõendit saama. Kui need on tehtud, on ka firma poolt ilmselt varsti mulle kuupäev ette söödetud ja nii ongi.

PS! Vähemalt lahkumispeo kuupäev on paika pandud, seega kes arvab, et ta peaks ka seal olema, siis kirjutage mulle. 

No comments:

Post a Comment