Friday, December 13, 2013

Esimene vastus firmalt

Kruiisile tööle minekuks tuleb kasutada vahendusfirmat, Carnivali kruiisil ei ole Eestis tegutsevat firmat ja meile kõige lähemal asuv on Leedus. Nende tööpakkumine on täitsa CVkeskuses üleval (kui keegi veel tahab tulla) ning konkurss on täiesti ausal teel toimuv.

4.novembrist kuni 4.detsembrini toimunud konkursil oli 31 kandideerijat, mis minu jaoks oli üpris suur arv, arvasin, et sellele kohale eriti palju tahtjaid ei ole, sisuliselt ju hülgad terve oma elu, miks peaks tahtma. Kandideerisime mu sugulasega koos, samal konkursil ning täna saadeti siis firmale meeldinutele kirjad.

Kuna see sama firma vahendab töötajaid mitmele erinevale kruiisifirmale, oli ühes kirjas väga palju erinevaid pakkumisi väga erinevatele laevadele ja firmadesse, aga kuna mina tahan ainult ühte firmasse ja ideaalis ühele laevale, siis minu soovitud ametikohta mu soovitud firma hetkel ei otsi. Seega, peab uurima, mis edasi saab ja kuidas edasi käituma peaks.

Jätkuvalt põnevil!

No comments:

Post a Comment